Pers & Media

Bangkok Sindhorn Tonson

CITY BEATS

Poggenpohl levert exclusieve keukens voor wooncomplex 'Sindhorn Tonson' in Bangkok

Na de Porsche Design Tower in Miami in 2017 voorziet Poggenpohl nu ook het prestigieuze project 'Sindhorn Tonson' van de Thailandse projectontwikkelaar Siam Sindhorn Co. Ltd. van hoogwaardige keukens. De ligging in het centrum van Bangkok aan de Tonson Road en in de directe omgeving van het Skytrain station kon niet beter zijn, om aan de woonwensen van veeleisende klanten te kunnen voldoen. Op 17 etages ontstaan 49 woningen met een oppervlak variërend van 85 tot 140 vierkante meter, plafondhoogtes van drie meter, een indeling die vloeiend in elkaar overloopt en raampartijen tot op de grond met een spectaculair uitzicht over het Lumpini Park. Om zijn klanten alleen maar het beste te bieden, heeft projectontwikkelaar Siam Sindhorn uitsluitend voor Europese merkmeubelen uit het luxesegment gekozen.

Poggenpohl heeft individuele keukens met zandgrijze fronten gepland en geleverd die zonder te domineren elegant in het ruimtelijke concept passen. Open elementen en uittrekbare trays onder het massieve werkblad staan ervoor garant dat de bewoners de werkoppervlakken flexibel kunnen gebruiken en uitbreiden.

Poggenpohl geldt in Azië al jarenlang als luxe en overtuigde in het Sindhorn Tonson project wederom door kwaliteit, design en een productie die volledig in de vestiging in het Duitse Herford plaatsvindt. Bedrijfsleider Thomas Kredatus: „Wij zijn erg verheugd dat wij deel uitmaken van dit geavanceerde project van Siam Sindhorn. Wederom kon Poggenpohl zijn ambachtelijke, creatieve en vooral logistieke deskundigheid in Azië bewijzen. De project business behoort in zijn gehele complexiteit tot onze absolute kerncompetenties.”

Over Poggenpohl
Poggenpohl was en is een pionier: al 125 jaar ontwikkelen, realiseren en produceren wij keukens op luxeniveau in onze vestiging in Herford. De mensen en hun wensen, de maatschappelijke veranderingen en de blik in de toekomst staan daarbij voor ons centraal. Nationaal en internationaal. Wereldwijd bieden 450 Poggenpohl studio's een uitstekend advies en designcompetentie met als doelstelling, de voorstellingen van de klanten over 'hun' perfecte keuken om te zetten.

Data
Eurocucina 2018, 17 t/m 22 april 2018. Breng een bezoek aan de Poggenpohl Studio, Via Galilei Galileo, 12, 20124 Milaan

+49 5221 / 381-331
anke.eigenbrod@poggenpohl.com