Pers & Media

Kitchen Concept +SEGMENTO by Poggenpohl

+SEGMENTO: de keuken voor puristen en estheten

+SEGMENTO behoort sinds 2000 tot de beproefde klassiekers in het assortiment van Poggenpohl. Geen enkele keuken is meer ingetogen qua design en toch zo overtuigend door de heldere lijnvoering en pragmatische functionaliteit.

Herford, 15 september 2018. +SEGMENTO is de keuken in het assortiment van Poggenpohl die zijn gebruikers het gevoel geeft in een ruimte te zijn die toevallig ook keuken is. Dunne werkbladen en stollenwanden accentueren de heldere, lichte lijnvoering. Automatisch openende fronten vervangen grote grepen en zijn daardoor een weldaad voor de ogen. Het is een ware sensatie als deuren en laden na een lichte druk als vanzelf opengaan. De vakken en opbergruimte zijn slim ingericht. Zij zorgen voor structuur en orde en geven keukengerei daardoor een vaste plek. De zeer stringente orde wordt hierbij binnenin voortgezet.

Een vormgevingselement van bijzondere klasse is een door horizontale lijnen verdeelde paneelwand die, los van de functionele keukenruimte, als elegante wandbekleding wordt doorgetrokken naar de woonruimte en hierdoor een subtiel verbindingselement wordt in open opstellingen.

Door de uitgebalanceerde en rustige vormentaal biedt +SEGMENTO bij het gebruik van verschillende materialen veelzijdige en elegante vormgevingsmogelijkheden.

Over Poggenpohl
Poggenpohl was en is pionier: al meer dan 125 jaar ontwikkelt, realiseert en produceert het bedrijf keukens op luxeniveau in de vestiging in Herford. De mensen en hun wensen, de maatschappelijke veranderingen en de blik in de toekomst staan daarbij voor Poggenpohl centraal. Nationaal en internationaal. Wereldwijd bieden 450 Poggenpohl studio's een uitstekend advies en designcompetentie met als doelstelling, de voorstellingen van de klanten over 'hun' perfecte keuken om te zetten.

Perscontact Poggenpohl:

PDF-Download: +SEGMENTO: de keuken voor puristen en estheten.pdf